31 Ekim 2014 Cuma

BC.VC ile İnternet Üzerinden Kolayca Para Kazan

Meraba arkadaşlar bu yazımda android konusundan biraz uzaklaşıcam.
Başlıktanda anladığınız üzere bu yazımın konusu bc.vc sistemi ile internet üzerinden para kazanma olacak.

İnternetle haşır neşir olan herkes link kısaltma servislerini bilir,linke tıklarsınız sizi 5 saniye bekletir ve siz reklamı geç butonuna tıklayınca gerekli sayfaya sizi yönlendirir.
Burada amaç size o 5 saniye reklam göstermektir mesela buraya tıklayarak nasıl bişey olduğunu görebilirsiniz.

Kaydolp giriş yaptığınızda anasayfadaki kutucuğa yönlendirilmesini istediğiniz linki yazıp kısalt dediğinizde size vereceği link ,tıklatmanız gereken linktir.
istediğiniz kadar link kısaltabilirsiniz herhangi bir kısıtlama yoktur.

Şimdi diyeceksinizki biz bundan nasıl para kazanıcaz ?
Sizin yapmanız gereken tek şey BURAYA TIKLAYARAK siteye üye olmak ve kısalttığınız linkleri kendi web sitenizde,forumlarda,facebookta,twitterda falan paylaşıp olabildiğince çok kişiye tıklattırmanız.

Sistem türkiye üzerinden yapılan 1000 tıklamaya 2,5 dolar veriyor ki bu çok iyi bir rakam üstelik en güvenilir link kısaltma servisi olmasıda cabası!
Bu tıklamalar tekil olarak sayılıyor ve çoğul tıklamalara para verilmiyor fakat bu ülke ülke değişiyor mesela abd üzerinden yapılan tıklamaların 1000 tanesine 5 dolar veriliyor birde çoğul hitler sayılıyor ziyaretçi kitlenizde abdlilerde varsa köşeyi döndünüz demektir.

Ülkeler ve 1000 tıklamaya verilen ücretlerin tablosu:

Bu sistemin en güzel yanıda kazanabilmek için web siteye ihtiyacınızın olmaması,biraz pratik zeka ile gerçekten çok iyi işler çıkarabilirsiniz.
Sen ne yapıyorsun diye soracak olursanız ben öyle şeylere gerek duymuyorum direkt olarak bu site üzerinden kazanıyorum,şuan için kazancım pek yüksek değil (aylık 10 dolar) çünkü siteyle pek ilgilenemiyorum.

Ödemenizi nasıl alacağınıza gelirsek ödemeler iki türlü yapılıyor
- Banka hesabına
- Paypal hesabına
kazancınız 10 dolar ve üzeri olduğu zaman (haftalık yapılıyor) ister banka ister paypal hesabınıza ödeme alabilirsiniz ben ilk 10 dolarımı geçenlerde paypal hesabıma aldım cidden paranızı ödüyorlar.

Kazancım ve ödeme kanıtlarınıda atıp yazıma son vereceğim arkadaşlar.

Bugünkü ve toplam kazancım: (saat daha 16)

Yapılan ödemeler sayfası:

Buda Paypal ödeme kanıtım:


Evet arkadaşlar siteye kayıt olma linkini verip yazımı bitiriyorum iyi günler.

Kayıt olmak için şu linki kullanabilirsiniz: Kayıt Ol

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder