22 Kasım 2011 Salı

Bilgisayarınıza Sanal İşletim Sistemi Kurun (Virtual Pc 2007)


Bilgisayarınıza Sanal İşletim Sistemi Kurun(Virtual Pc 2007)


Tanıtım:
Microsoft Virtual PC, artık ücretsiz. Virtual PC, bilgisayarınız içinde bir tane daha bilgisayar oluşturarak aynı anda başka bir işletim sistemini hiç kısıtlama olmadan çalıştırmanızı sağlar. Ama çift çekirdeki işlemci kullanmanızı tavsiye ederim. İsterseniz kendi sabit diskinizi ve aygıtlarınızı ya da elinizde bulunan ISO, IMG imajlarını da kullanabilirsiniz.

Sistem Gereksinimleri

# Windows 2000 ve üstü
# Çift çekirdekli işlemci öneririz.

Özellikler

# Birden fazla sanal bilgisayar yaratma
# Varolan fiziksel donanımları kullanma
# Disk imajlarıyla çalışabilme
# Sanal sabit dik ile çalışma
# Gelişmiş BIOS Ayarları
# Pencere üzerinde çalışma

Yenilikler

# Windows Vista'nın tüm sürümleri ve Windows XP işletim sisteminin Servis Paketi 3 ü için gerekli uyumluluk sağlandı.
# Ortak Pano:
Ortak Pano Sistemi, Sanal PC ile Gerçek PC arasında Kopyala+Yapıştır ortaklığı sağlar.
# Ayarlar menüsü basitleştirildi:
Artık Virtual(Sanal) PC için profesyonel bir kullanıcı olmanız gerekmiyor.
# Artık tamamen ücretsiz
Virtual PC ile birlikte gelen eklentiler de ücretsiz hale getirildi.



http://rapidshare.com/files/15969979...im_Sistemi.rar

Resimli Anlatım
http://rapidshare.com/files/15999770...Anlatimrar.rar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder