22 Kasım 2011 Salı

Extra Small Windows XP USB Flash Edition


TEST EDİLDİ...%100 çalışıyor. . .

Extra Small Windows XP USB Flash Edition 2009 | (15.01.09) | English | 107 MB

Usb ile xp çalıştıracaksınız...Usb nize yapmanız gerekenler resimli bir şekilde dosyanın içerisinde bulunmaktadır kendim denedim %100 çalışıyodur...

PROGRAMIN KULLANIMINI AÇIKLIYORUM : 

1. Adım olarak usb belleğimizin formatını NTFS olarak ayarlıyoruz.Bunuda a klasöründeki dosyayı çalıştırarak yapacagız  ( a görüntüsü bunun nasıl yapılacagını gösteriyor zaten )

2.Adım olarakta goruntudende goruldugu gibi seçileçek yerden USB belleğimizi seçerek install yapıyoruz.Bunuda b klasöründeki "grubinst_gui" dosyasını tıklayarak yapıyoruz   (b görüntüsü bunun nasıl yapılacagını gösteriyor zaten)

3.Adım ise c klasörünün içerisindeki dosyaların hepsini USB belleğimize kopyalıyoruz (c görüntüsü bunun nasıl yapılacagını gösteriyor zaten)

BU ADIMLARIN HEPSİNİ YAPTIKTAN SONRA USB MİZ BİLGİSAYARDA TAKILI OLUYOR BİLGİSAYARIMIZI YENİDEN BAŞLATIYORUZ VE BOOT DİSK YAPARAK USB MİZİ ÇALIŞTIRIYOZ BİRAZ BEKLEDİKTEN SONRA EXTRA SMALL XP MİZ AÇILMIŞ OLACAK

  


http://rapidshare.com/files/185090144/Extra_Small_Windows_XP_USB_Flash_Edition_2009.part1.rar

http://rapidshare.com/files/185101738/Extra_Small_Windows_XP_USB_Flash_Edition_2009.part2.rar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder